środa, 23 września 2015

3. Jak dbać o twarz?

Przy zmianach skórnych warto zainwestować w maść cynkową. Skład typowej maści cynkowej, którą zrobiłam to:
- Tlenek cynku 5.0 g
- Skrobia pszeniczna 5.0 g
- Wazelina 10.0 g ( jako podłoże maściowe )
Maść wykonana w recepturze aptecznej

Przygotowaną maść rozsmarowuję na całą skórę twarzy, trzymam ją około 15 minut. Spłukuję, skóra jest idealnie gładka i wysuszona. Wadą maści cynkowej jest to, że trochę źle się zmywa. Ale jest skuteczna i działa szybko. Ma działanie ściągające, wysuszające i osłaniające. Jest dostępna w każdej aptece bez recepty i jest tania. Maść nie posiada zapachu. Jest biała i nie wchłania się.

Następnie nakładam na skórę twarzy cienką warstwę olejku kokosowego.


Produkt pochodzi z rolnictwa spoza Unii Europejskiej. Jest produktem Bio co jest oznaczone specjalnym logo na pierwszym zdjęciu. Produkt pochodzi z upraw ekologicznych! O właściwościach oleju kokosowego już w kolejnej notce!

6 komentarzy:

  1. Taką gotową maść cynkową można kupić w aptece?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam w każdej za na prawdę grosze. ;)

      Usuń
    2. No tak mi się właśnie zdawało ;) Muszę się wybrać na zakupy ;)

      Usuń
    3. Ja robiłam sobie sama z gotowych składników, ale można dostać gotową :) A mogę ją polecić :)

      Usuń
  2. taka maść idealna dla mego brata by była:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mu pomoże? Myślę, że warto spróbować :)

      Usuń